M: Projekti

Aloittaja porepe, 04.04.08 - klo:18:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

porepe

Siivoilin vähän nurkkia isompien projektien tieltä ja tuossa olis osat (ainakin melkein kaikki) pieneen  Stepperi nakertimeen ylimääräisenä
- Alumiini profiilia (on enemmänkin kuin kuvissa)
- STAR uudet 25mm johteet+vaunut pituus 40cm
- 2 kpl avonainen 380mm pitkiä Lineaariyksikkö joissa 2x15mm star johteet ja 4vaunua ( ei ruuveja )
- Trapetsitankoja
-Laakereita
-ETC... (kaikki ei näy kuvissa)

Rohkeasti tarjoamaan Yv:nä tai 0404187576
Kysymykset kaikkien nähtäville. Kiitos.

Tavarat ovat noin 30km päässä Turusta.

Lisäksi löytyy jokunen isompi (25mm ja 30mm)johde ja niihin vaunut merkkeinä ainakin THK ja STAR
Hp. esimerkkinä 900mm pitkä 25mm johdepari 4 vaunulla 300€

Petri Junnila
Mynämäki

Pate

Lainaus käyttäjältä: porepe - 04.04.08 - klo:18:20

- 2 kpl avonainen 380mm pitkiä Lineaariyksikkö joissa 2x15mm star johteet ja 4vaunua ( ei ruuveja )

Et myis erikseen? Yksi lineaariyksikkö kelpaisi.

porepe

Tarkoitus olis kyllä myydä koko kasa kerrallaan, mutta ????

Mulla olis kyllä yks kutakuinkin uuden veroinen lineaari yksikkö jossa on noi samat johteet ja vaunut, mutta 520mm pitkinä ja 15mm kuularuuvin kera, jossa nousua 5mm. Olen tosin meinannut sitä omaan käyttöön Z-akseliksi, mutta jos siitä tarpeeksi joku maksaa, niin kai se sit pitää myydä  ;D

Se on samanlainen yksikkö, kuin Jussik:lla on X-akselissa. Sillä on kuvia tuolla projekti osiossa 5-akselisen jyrsimen alla...
Petri Junnila
Mynämäki

parvis

Millaiset kortit ja moottorit? Virtalähde?

Kuularuuvit kiinnostaa, jos myyt erikseen?

Muille ei ole käyttöä.

porepe

Ohjaimet  näkyvät  kuvissa heikosti. Tuolta lisää tietoa niistä http://www.students.tut.fi/~kontkant/a3977.php.html

Motit oli jotain parin ampeerisia Vexta:n tekeleitä (muistaakseni) Muitakin tosin löyty, mutta melkein kaikki on alle 4A

Edelleen mieluiten myyn kasana, mutta jos ei mene kaupaksi niin katsotaan...

Petri Junnila
Mynämäki

parvis

No vaikee on mitään tarjota, jos ei edes speksejä tiedä ???

Alle 4A moottorit kelpaa mulle mainiosti, jos niissä on vähintään 1,5nm vääntöä, mielellään enemmän.
Onko noi kortit pc:llä ohjattavia? Mitä ne kestää virtaa/antaa ulos?

Ja jos se koko kasa on edullinen, niin voinhan minä heittää noi loput vaikka roskiin. Mulla lähtee pikapuoleen uudet tilaukseen ulkomailta, jos täältä ei ala pikkuhiljaa löytymään.

jonnu

Terve!

Vieläkö myynnissä? ois käyttöä askelmoottoreille, virtalähteelle ja ohjaimille. paljos virtalähe jaksaa antaa virtaa?

porepe

Ohjaimet ja moottorit myyty...

Mekaniikka jäljellä ja lisäksi löytyy STAR:n ja THK:n 25mm johdetta ja niihin vaunuja. jokunen isompikin johde ja vaunu löytyy... Lineaari kamat ovat UUSIA.
HP esimerkki: 900mm:n johdepari 4:llä vaunulla 300€/ tarjous.

Pistä yv tai soita, kun en ehdi täällä foorumilla surffaamaan kovin usein.
Petri Junnila
Mynämäki

ilkkahy

Onko nuo kuvassa näkyvät lyhyet lineaarijohteet vielä jäljellä ja jos on niin paljonko niillä olisi hintaa?

dooosign

Moi, onko sulla lähettää kuvia ja mittoja kaikkein tuhdeimmista alumiiniprofiileista mitä omaat sekä kuularuuveistakin voisin olla kiinnostunut.. Vähän kovat hinnat sulla ainakin johteista verrattuna ebay-hintohin..

porepe

Lainaus käyttäjältä: dooosign - 17.12.08 - klo:03:52
Moi, onko sulla lähettää kuvia ja mittoja kaikkein tuhdeimmista alumiiniprofiileista mitä omaat sekä kuularuuveistakin voisin olla kiinnostunut.. Vähän kovat hinnat sulla ainakin johteista verrattuna ebay-hintohin..

Hinnat ovat kovempia kuin Ebay:ssä, koska olen kaikki haalinut suomesta. Joten kannattaa ehkä tilata sieltä :)

Profiilia löytyy koossa 45x45, 45x90 ja 90x90 pää asiassa alle metrin pätkiä, mutta tarvittaessa saan tuota 90x90 vaikka 6m kangen. Melkein kaikki  Profiilit ovat Minitec:n tuotantoa.

Petri Junnila
Mynämäki